" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather to not be wth you than you hurt "

Just leave me message





Sebuah kehidupan .}
Tuesday, March 25, 2014 | 4:40 AM | 0Comment

Assalamualaikum and hi . lama gila bapaknya tak on eh tak post . ku malasan sangat mau tulis , simpan dalam hati je , wkwkwk . Tah , ttbe rini rajin nak tulis lak . cuti seminggu weeeeoooiiiii B U T homework banyak gila gunung hoiii . Takpa aku redho aku nak exam besaqqqq tahun ni , haha kau apa tau :p . Dahla ritu kena kuarintin kelas tambahan . fuhhhh . penat seh . tkpe tkpe janji aku nak belajoooo ~ mukadimah yg panjang ....

ni aku nak berstory mory or cakap screen dgn diri sendiri . eh . sukahati aku la .

it almost april . wah tak sngka . aku rasa baru semalam je nak masuk 2014 . baru semalam je org over new year baru semalam je gaduh birthday cake dan baru smlm je aku pergi kl . hahaha . masa terlalu singkat dan aku sendiri tak sedar . exam semakin menghampiri walhal aku sendiri tercari cari dimanakah aku yg sebenar . cewah ayatttttt ! kalau dulu pbs bertukar menjadi pbsmr dan berlalu sbgai ppmr dan kini menjadi pt3 . wht the heck . aku rasa macam tikus je . hahaha but aku tk terkejut lansung bila dia tukar pt3 aku dah redha agaknya tapi aku tak suka nama dia asal buruk sngt woi ? hahaha . lantaklah yg janji aku jawab en . struggle for myself . tralalalala .

ritu kem mawaddah , sius cakap best gilewww . ahahaha , yg penting aku tak bersama sngt dgn kengkawan baik aku wktu kem , ada wktu slot sahabat je . muahaha . sius wktu first day tu aku rasa macam nak bahagia sbb ingt dpt satu dorm sbb nama kami tak dipanggil tapi ..... tuptup kami semua dorm lain lain . mak oi . gila tak besttt ... dahtu aku dpt ahli dorm stok tak rapat punya lagi la macam apa ja .. nasib ada sumi tempat aku berteduh dalam dorm tu , ahahahah , siap nangis agi tu kat hanano sebab tak sedorm , haha , the last kami rapat jugak dlam dorm tu , time kem je la , skrng to so so je la , kikiki . aku dapat kumpulan 5 act tapi aku tukar 6 , *tahpapa* sbb kump 5 tu tk sekepala ngn aku , mende motivater tu tak bagi tuka aku kesah apa ui janji aku bahagia . last last rombak laki pompuan pehtu aku dpt kumpulan ngn nafan shafiq bote amir dan aidil dan kami kump 8 , hahahaha . kumpulan yg baik baik , tak kena lansung do ... tapi yg perlu tahu hanya lah kem mawaddah ohsem . hahahaha
sblm kem tu aku cam sesedih sikit pasal adik faam , ahaha , then bila heart to heart baru aku faham kenapa dia buat centu . k aku rasa bersalah sbb tk ambil tahu . he's too young to face this situation . hopeless a miracle will happen to you adik :) whatever happen i still your sis ,

badar oh badar , exco oh exco , selamanya aku tak berminat dgn korang dan tolong jangan sibuk pasal aku . kbye .

kecelaruan cerita