" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather to not be wth you than you hurt "

Just leave me message





Aku tak minta semua ni ...}
Tuesday, March 25, 2014 | 9:50 AM | 0Comment

emm emm , kenapa aku selalu brokedown ? aku tak paham la dgn life aku ni , rasa macam secondhand je ... selalu diabaikan selalu diketepikan dan selalu lagi la ... aku tak paham la . tah harini aku nangis 3 sebab . aku tk minta pun semua ni jadi kat aku tapi kenapa dalam bnyk bnyk orang aku je selalu dapat ? setiap hari aku pendam apa yg aku rasa sampai satu saat aku tak tahan aku mula meroyan macam orang tak betul .  orang kata aku heartless ? ya memang betul . disebabkan hati aku selalu sedih membuatkan aku ni blur dan takde perasaan . tu je kot . aku selalu terfikir nak lari je dari semua ni tapi kalau aku lari pun masalah tkkn pernah selesai .

takpe , maybe dorang tahu hati aku ni sado , aku faham