" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather to not be wth you than you hurt "

Just leave me message





Lagi berapa hari je nak bermalasan .}
Monday, December 23, 2013 | 10:42 AM | 1Comment

*tengah dengar satu album truly yours - ariana grande*
Hai and asalamualaikum . title ? yes , that is it . lagi berapa hari je untuk bermalasan di rumah , berbaring di sofa , makan banyak banyak , layan tv sampai lebam , online till morning , hangout w/ friends , shopping and etc , lepasni dah balik hostel -,- , rutin asrama akan bermula , oh god , macam tak snggup nak lalui hari di tahun hadapann doh dgn peraturan yang makin ketat ==' , but rules are made tu be broken right ? haha , dgn pbsmr lagi , puiii .__. pmr + pbs bak hang . Sungguh aku tak sanggup . Moga hari hariku di tahun 2014 sungguh best dan memories , kahkah , kalau la hostel tu like hotel , wuishh heaven i say dude . butt , keep on dreaming laa weii , agaknya aku bebas tak 2014 nih ? cukup ah 2013 ni aku bnyk kena dah , kaki pot sesungguhnya aku sungguh benci kamu semua kerana suka mengambil berat kisah aku , ha ha ha ==' , aku dah beli barang  u_u , haha , habis dekat 1000 untuk barang aku je *predict* , macam mimpi je kan next week dah sekolah , oh fsgyhufj sungguh like a dream , baru je aku rasa semalam balik rumah untuk bercuti haha , hope 2014 is meaningful and happy je , tak snggup dah lalui 2013 yang beronak duri ni , aku banyak sedih dan sakit hati je , oh i wish doesnt grow up :/ dan cerita yang beronak duri ni lah yang mematangkan otak aku ni supaya lepas ni heartless ? lebih kurang ah tapi tak de ah tahap teruk sangat , aku happy gak ah dgn ade katil sebelah tingkap yg pecah menghadap ampaian , sekolah , court , laluan , rumah ustaz apeh , heaven kot angin je , kat situ lah selama ni aku berangan , menangis *gosh* tidur , journal , membebel sensorang , khayal dgn dunia fantasi , usha orang balik sekolah and pergi sekolah , haha , that a life , happiness . sadness . miracle . -happen- , cuti ni aku bnyk duh tuka dp , haha kaki jalan mang ceni , dp aku suka aku la kan ? hoho , but muka aku beransur putih , bhahaha , but i gained weight ==' , perghh sesungguhnya i eat a lot and regret .___. takpe next year buat fitness balik , kahkah .

Azam 2014 : learn things more , more studious and hardworking , be kind . tak nak tidur/berkhayal/main sangat dalam kelas , more friendly wth jr . 

Labels: