" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather to not be wth you than you hurt "

Just leave me message





Entah}
Saturday, December 14, 2013 | 1:48 PM | 0Comment

Asalamualaikum , entah terdetik hati aku nak buat blog baru , aku pun taktahu kenapa . Aku mang dah ada blog tapi blog tu cam bangang je , hohoho , bukan apa aku tk boleh tukar skin , and blog tu agak problem maklumlah dah nak masuk 5 tahun dah , patut la dia cam bangang sikit , lagi pun aku rasa aku patut start new life ? haha , aku biarkn je blog lama tu tak delete sebab aku sayang sngt memories jari jari runcing aku ni menulis *aiceh* haha , semualah aku syg , memories kan mana boleh buang macam tu je kan . Haha , hidup aku akan smbng dkt sini , maybe aku pakai mood bila nak type je , mohon maaf , haha . Beberapa jam yang lalu aku buat cupcake , pagi buta kot buat , tu je nak cakap , haha , kbai .

Labels: